turva logokuva refetekstiin.jpg

Turvan verkkokaupasta on vaikea poistua ostamatta

“Pyysimme useita tarjouksia uuden verkkokaupan toteutuksesta. Haltun tarjous ei ollut edullisin eikä kallein, mutta käydyt keskustelut vakuuttivat meidät siitä, että saisimme käyttöömme laajan asiantuntijuuden verkkokaupan tekemiseen”

Liisa-Maria Koivuniemi, kehittämispäällikkö, Keskinäinen vakuutusyhtiö Turva

Asiakkaasi piirittävät verkkokauppasi OSTA-nappulaa mutta mitään tapahdu? Tuttu tilanne monille. Mutta tiedätkö miksi asiakkaasi eivät osta siinäkään tapauksessa, jos he ovat jo täyttäneet ostoskorinsa? Mikä saisi heidät viimeistelemään ostoprosessin?

Esimerkiksi näiden kysymysten aiheuttamia haasteita lähdimme taklaamaan yhteistyössä asiakkaamme kanssa.

Vakuutusyhtiö Turvalla oli selkeä tarve. Kotivakuutusten verkkokaupan konversio-astetta haluttiin kasvattaa. Projektissa suunniteltiin ja toteutettiin käyttäjälähtöinen verkkopalvelu, josta kävijä voi ostaa Kotivakuutuksen. Tulokset ovat olleet lupaavia.

Haltun asiantuntijat ovat tuoneet Turvan toimintaan lisää käyttäjälähtöisyyttä. Yhteistyön ansiosta Turva kykenee tarjoamaan helppokäyttöisiä ja tuottavia palveluita asiakkailleen.

Verkkopalveluun voit tutusta osoitteessa: https://verkkokauppa.turva.fi/#kotiForm