Asiakkaasi piirittävät verkkokauppasi OSTA-nappulaa mutta mitään tapahdu? Tuttu tilanne monille. Mutta tiedätkö miksi asiakkaasi eivät osta siinäkään tapauksessa, jos he ovat jo täyttäneet ostoskorinsa? Mikä saisi heidät viimeistelemään ostoprosessin?
Esimerkiksi näiden kysymysten aiheuttamia haasteita lähdimme taklaamaan yhteistyössä asiakkaamme kanssa.
Vakuutusyhtiö Turvalla oli selkeä tarve. Kotivakuutusten verkkokaupan konversio-astetta haluttiin kasvattaa. Projektissa suunniteltiin ja toteutettiin käyttäjälähtöinen verkkopalvelu, josta kävijä voi ostaa Kotivakuutuksen. Tulokset ovat olleet lupaavia.
Haltun asiantuntijat ovat tuoneet Turvan toimintaan lisää käyttäjälähtöisyyttä. Yhteistyön ansiosta Turva kykenee tarjoamaan helppokäyttöisiä ja tuottavia palveluita asiakkailleen.
Verkkopalveluun voit tutusta osoitteessa: https://verkkokauppa.turva.fi/#kotiForm