Haltun arvot

Meillä arvot on määritetty porukalla ja arvot tuodaan joka päiväiseen toimintaan mukaan konkreettisesti ilman sanahelinää. Pyrimme kuvaamaan arvot siten, että kaikki haltulaiset tiedostavat ne ja osaavat toimia haltumaisesti. Välillä tämä tarkoittaa kipeitäkin päätöksiä ja vahvoja tekoja myös asiakasrajapinnassa.

Alla Haltun arvot juuri siten auki kirjoitettuna, kun yhdessä sovittiin. Kaunistelematta.

 
 

KISSAT PÖYDÄLLE

Meidän sisäistä tekemistä kuin asiakkaiden ja muiden sidosryhmien kanssa käytävää keskustelua ohjaa:

  • Asiakkaan kanssa mennään faktat edellä, ei miellyttäminen edellä.

  • Kun työskennellään asiakkaiden kanssa, neuvomme heitä tekemään taloudellisesti järkeviä päätöksiä. 

  • Avoimesti ja aktiivisesti keskustelua koko henkilöstön kesken sekä  johdon ja työntekijöiden kesken. 


Valta Vaikuttaa

Valta Vaikuttaa asiakkaan, yrityksen, tiimin ja yksilön näkökulmasta: 

  • Jokainen päätös on valinta, joka tuo mukanaan vastuun. 

    • Esim. Tiimillä on valta hyödyntää toistensa osaamista, määritellä projektin toteutus- ja toimintatavat, pitää hauskaa.

    • Esim. Yksilöllä on mahdollisuus valita työkalut, kehittää itseään sekä olla omatoiminen- ja aloitteinen. 


Ajurina Inhimillisyys

Ajurina inhimillisyys esimerkkejä eri “tasoilta”:

  • Yritystason päätöksenteossa otetaan aina henkilöstön hyvinvointi huomioon ja sitä tuetaan erilaisilla tavoilla, kuten liikuntaetu. 

  • Työyhteisössä toimitaan tasa-arvoisesti ja muut huomioonottaen. Töitä ei koskaan aseteta oman hyvinvoinnin edelle. 

  • Asiakkaatkin ovat ihmisiä.


OSAAMISEN TUNNE

Teemme pääsääntöisesti projekteja, joissa osaamisemme kasvaa. Perinteinen resurssimyynti ei kasvata osaamisen pääomaa. 

  • Yksilönä haastan omaa tekemistäni, teenkö totutusti vai opinko uutta?

  • Avoin reflektointi ja oppiminen yhdessä asiakkaan kanssa. 

  • Tiimin kanssa yhdessä oppiminen ja oman tekemisen reflektointi.